Маркетинг в IT |
|
З 24 липня по 04 серпня 2023 р. доценти кафедри аудиту, обліку та оподаткування Алла Лисенко та Ірина Андрощук прийняли участь у програмі підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти з курсу «Маркетинг IT-продуктів», розробленій українською кофаундинговою ІТ-компанією Genesis та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ», й отримали акредитацію на впровадження всеукраїнського освітнього курсу-стажування у своєму закладі вищої освіти. Курс орієнтований на формування у здобувачів вищої освіти базових знань у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів та створений у форматі змішаного навчання. Програма курсу включає 6 занять у безпосередньому контакті з викладачем та 10 інтерактивних навчальних модулів на онлайн-платформі:
Результатом навчання стало набуття нових компетентностей, передусім, здатності описувати сферу ІТ та ідентифіковувати маркетингових спеціалістів, використовувати діджитал-інструменти та маркетингові метрики для вимірювання ефективності маркетингових каналів, ідентифіковувати маркетингові воронки, застосовувати інструменти аналітики в сфері маркетингу ІТ-продуктів. |