Маркетинг в IT

З 24 липня по 04 серпня 2023 р. доценти кафедри аудиту, обліку та оподаткування Алла Лисенко та Ірина Андрощук прийняли участь у програмі підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти з курсу «Маркетинг IT-продуктів», розробленій українською кофаундинговою ІТ-компанією Genesis та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ», й отримали акредитацію на впровадження всеукраїнського освітнього курсу-стажування у своєму закладі вищої освіти.

Курс орієнтований на формування у здобувачів вищої освіти базових знань у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів та створений у форматі змішаного навчання. Програма курсу включає 6 занять у безпосередньому контакті з викладачем та 10 інтерактивних навчальних модулів на онлайн-платформі:

  • модуль 1. Інтро в продуктове IT;
  • модуль 2. Поведінка користувачів. Вступ до маркетингу IT-продуктів;
  • модуль 3. Аналіз ринку. GTM-стратегія. Marketing Compliance;
  • модуль 4. Performance Marketing;
  • модуль 5. Brand Marketing;
  • модуль 6. Product Marketing;
  • модуль 7. Аналітика в маркетингу IT-продуктів;
  • модуль 8. Робота з маркетинговими воронками;
  • модуль 9. Взаємодія маркетингу з іншими напрямами продукту;
  • модуль 10. Фінал.

Результатом навчання стало набуття нових компетентностей, передусім, здатності описувати сферу ІТ та ідентифіковувати маркетингових спеціалістів, використовувати діджитал-інструменти та маркетингові метрики для вимірювання ефективності маркетингових каналів, ідентифіковувати маркетингові воронки, застосовувати інструменти аналітики в сфері маркетингу ІТ-продуктів.

© 2024 KNTU