З 21.11 по 27.11.2022 р. співробітники кафедри аудиту, обліку та оподаткування Андрощук І.І., Лисенко А.М., Пугаченко О.Б. та Фоміна Т.В. пройшли підвищення кваліфікації за програмою «БРЕНД НАУКОВЦЯ У ЦИФРОВОМУ СВІТІ», ініціаторами якої виступили ВГО «Інноваційний університет» та Офіс підтримки вченого.
Мета програми - надання знань про те, як ефективно доносити цілі та результати дослідницьких проєктів до потенційних інвесторів, влади та громадськості, тим самим просуваючи власний бренд.
Програма підвищення кваліфікації сформована з чотирьох модулів:
- модуль 1: ЗМ 1.1 «Успішна кар’єра науковця» (спікер: Ірина Дегтярьова - к. філол. н., PhD з політичних наук та адміністрування, SGH Warsaw School of Economics, Фундація польських ректорів); ЗМ 1.2 «Ефективна комунікація» (спікер: Неля Лебідь - тренерка, фасилітаторка, експертка в галузі навчання дорослих, к. психол. н., доц., координаторка впровадження Всеукраїнської школи онлайн від ГС «Освіторія», зовнішній експерт ЮНІСЕФ з освіти);
- модуль 2: ЗМ 2.1 «Успішна презентація» (спікер: Дмитро Чумаченко, к. т. н., доц. Національного аерокосмічного університету ім. Жуковського «ХАІ», освітній експерт); ЗМ 2.2 «Я-бренд» (спікер: Сергій Касян - к. е. н., доц., завідувач кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», Дійсний член Української асоціації маркетингу); ЗМ 2.3 «Як управляти емоціями, перестати хвилюватися та панікувати перед виступом» (спікер: Ірина Губеладзе - д-р психол. н., завідувачка лабораторії психології мас і спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України);
- модуль 3: ЗМ 3.1 «Імідж вченого в цифровому суспільстві» (спікер: Тарас Котик - засновник рекрутингової компанії Talent Connect, що спеціалізується на пошуку та підборі висококваліфікованих фахівців в Україні); ЗМ 3.2 «Використання інструментів відкритої науки та наукометричних баз для популяризації власних наукових результатів» (спікер: Анна Яцишин, д-р пед. н., провідн. н. с. Державної установи «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України», Інститут цифровізації освіти НАПН України); ЗМ 3.3 «Цифрові технології (YouTube, Telegram, Instagram) та соціальні мережі для популяризації наукових здобутків» (спікер: Олена Третяк, начальниця відділу іміджу та промоції Луцького національного технічного університету);
- модуль 4 - Презентації слухачів навчального курсу: «Пітч про себе перед інвестором».
Цікаві та змістовні доповіді спікерів, тестування слухачів за результатами опрацювання модульних завдань, підготовка відео-презентацій (пітчу про себе, у якому автор повинен за 1 хвилину презентувати свої здобутки потенційному інвестору) сприяли, незважаючи на форс-мажорні обставини сьогодення, отриманню й закріпленню нових знань та навичок.
|