Знати:
- форми ділової комунікації, бар’єри міжкультурної комунікації та шляхи їх подолання;
- мовний етикет носіїв англійської мови; структурно-семантичні та прагматичні особливості англійського ділового листа; види ділових листів;
- лексико-граматичні особливості телефонного ділового спілкування та ділових переговорів.
Уміти:
- володіти навичками та прийомами ділового спілкування, розуміти його тактику та стратегію;
- укладати ділові папери з урахуванням їх характеру та комунікативної мети;
- вести ділові телефонні розмови та ділові переговори, вирішуючи при цьому певні комунікативні завдання.
Зміст дисципліни за темами:
1. Organizational structure and communication.
2. Business correspondence.
3. Pragmatic aspects of the modern business correspondence.
4. Business telephoning. Negotiations.
5. The major principles of Accounting.
6. Financial statements as the basis of information for analysis.
Кількість кредитів: 3 кредити ЄКТС. Загальна кількість годин - 90 год. (в т.ч. лекцій – 28 год., практичні заняття – 14 год., самостійна робота – 48 год.).
Форма контролю: залік.
|