Маркетинг
| Мета дисципліни: формування системи знань з теорії та практики організації і управління маркетинговою діяльністю підприємства; вивчення принципів і методів організації та ведення маркетингової діяльності на підприємстві. 
 Завдання дисципліни:  вивчення теоретичних та методологічних основ маркетингу, системного підходу до маркетингу підприємства, вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу, організації та здійснення маркетингових досліджень, сегментування ринку та вибору цільових сегментів, розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик; стратегічного планування, впровадження та контролю програм маркетингу. 
 Предметом вивчення дисципліни: маркетинговий комплекс у взаємодії з внутрішнім і зовнішнім середовищем, що визначає перспективи розвитку підприємства в умовах ринку і стратегії їх досягнення. Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни.  | 
| 
 Знати: 
 
 
 Уміти: 
 
 
 
 Зміст дисципліни за темами: 
 1. Сучасна концепція маркетингу. 
 Кількість кредитів:  4 кредити ЄКТС. Загальна кількість годин - 120 год. (в т.ч. лекцій – 28 год., практичні заняття – 14 год., самостійна робота – 48 год.). 
 Форма контролю: екзамен. |