Маркетинг
Мета дисципліни: формування системи знань з теорії та практики організації і управління маркетинговою діяльністю підприємства; вивчення принципів і методів організації та ведення маркетингової діяльності на підприємстві.
Завдання дисципліни: вивчення теоретичних та методологічних основ маркетингу, системного підходу до маркетингу підприємства, вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу, організації та здійснення маркетингових досліджень, сегментування ринку та вибору цільових сегментів, розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик; стратегічного планування, впровадження та контролю програм маркетингу.
Предметом вивчення дисципліни: маркетинговий комплекс у взаємодії з внутрішнім і зовнішнім середовищем, що визначає перспективи розвитку підприємства в умовах ринку і стратегії їх досягнення. Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни. |
Знати:
Уміти:
Зміст дисципліни за темами:
1. Сучасна концепція маркетингу.
Кількість кредитів: 4 кредити ЄКТС. Загальна кількість годин - 120 год. (в т.ч. лекцій – 28 год., практичні заняття – 14 год., самостійна робота – 48 год.).
Форма контролю: екзамен. |